Management

Manager Employee Benefits

Manager Employee Benefits

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Leadership

Hoe ziet jouw job eruit als Manager Employee Benefits?

Als manager van het Employee Benefits departement, zorg je samen met de Customer Care teams, de Sales collega’s en onze klanten dat werknemers met een pensioenverzekering vandaag al mogen dromen van een lang en gelukkig pensioen. Want we willen allemaal dé job van ons leven, maar we zitten ook boordevol plannen voor na ons pensioen. De wereld zien, een tweede verblijf kopen, genieten van de kleinkinderen, … . Samen zetten jullie de puntjes op de ‘i’ om een verschil te maken voor onze klanten. Daarnaast zorg je voor de succesvolle realisatie van belangrijke veranderingsprojecten. Je ziet de teams graag excelleren en zorgt ervoor dat iedereen binnen het team op de juiste plek zit. Jouw doel ligt op het bijdragen tot een continue verbetering van de klantentevredenheid en de strategische uitbreiding van de portefeuille.

Je hebt een passie voor het op- en uitbouwen van zakelijke relaties met klanten en partners, in nauwe samenwerking met de EB Sales collega’s. Daarnaast ben je een inspirerende leider voor jouw departement, bestaande uit 60 medewerkers en 4 teamleaders die rechtstreeks aan jou rapporteren. Jouw leadership en uitstekende communicatie vaardigheden enthousiasmeren je teamleden om hun schouders mee te zetten onder een uitstekende service. Je bent ook in staat om over de business lines heen te werken op managementniveau, om invloed uit te oefenen en veranderingen te bewerkstelligen met het oog op het realiseren van gemeenschappelijke doelen.

Jouw rol als Manager Employee Benefits ent zich op volgende domeinen:

  • Technische kennis over de business Employee Benefits : wetgeving, fiscaliteit, producten, processen, informatica oplossingen/projecten,…

  • Strategisch en visionair denken met een passie voor operational excellence en customer experience. Door veranderingen aan te sturen verbeter je de klantenservice en verhoog je gelijktijdig de efficientie van onze bedrijfsvoering.

  • People management: je gaat voor de implementatie van de strategische/operationele roadmap, stimuleert medewerkers in hun verder ontplooiing en creëert mee een cultuur van coaching en feedback.

  • Change management: vanuit de strategische visie de juiste focus en prioriteiten ontwikkelen in het team, steeds met zicht op “co-creatie”.

Zo pas jij perfect in ons team

  • Je hebt een gedegen ervaring van ongeveer 10 jaar binnen het domein van Employee Benefits in de bank – of verzekeringssector.

  • Als manager heb je een sterke strategische focus. Je bent een organisatietalent en hebt ervaring in change management.

  • Jouw inzichten in de klantenverwachtingen zijn actueel maar ook innoverend.

  • Je bent ondernemend, je motiveert en inspireert je collega’s.

  • Je bent een business partner voor onze makelaars. Een sterke netwerker met overtuigingskracht.

  • Nederlands en Frans spreken en schrijven vormt geen enkel probleem voor jou en je hebt een goede kennis van het Engels.

  • Je houdt van een uitdaging en bent stressbestendig.

Wie zoeken we?

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf!

Wat krijg je bij NN?

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering

  • maaltijd- en ecocheques

  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons

  • een divers opleidingsaanbod

  • een uitgebreide onboarding

  • workshops, coaching & wellbeing services

  • kansen voor interne mobiliteit

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid.Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Zie jij een job als Manager Employee Benefits wel zitten?

Je bent meer dan welkom!

Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag. 

NN in België
We maken deel uit van internationaal verzekeraar en vermogensbeheerder NN Group. Onze groep is actief in 11 landen en verkeert in goede financiële gezondheid. Met meer dan 600 medewerkers dragen we vandaag in België bij tot de financiële gemoedsrust van meer dan 1,2 miljoen klanten. We staan tot hun dienst via ons partnernetwerk van banken en makelaars dat blijft groeien.

Onze waarden
Bij NN helpen we mensen zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden. Vanuit onze kernwaarden ‘Care, Clear, Commit’ doen we dit op een zorgzame, transparante en geëngageerde manier.

Een lang en gelukkig leven
Hoe verschillend en uniek mensen ook zijn, iedereen streeft naar een lang en gelukkig leven. Wij helpen onze klanten dan ook zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden in het leven. En we staan hen als verzekeraar bij met de nodige financiële bescherming op momenten die er echt toe doen.

D&I
Bij NN zetten we ons in voor diversiteit & inclusie op de werkvloer. We zijn enorm trots dat onze enthousiaste ambassadeurs staan te popelen om te werken op thema’s zoals cultural diversity, gender equity en young professionals. Samen naar verbinding zoeken, van elkaar leren en elkaar inspireren, daar gaan we voor.

Vrijwilligerswerk
Jouw geluk, je leven lang: dat is onze missie richting onze klanten, partners, de maatschappij en onze medewerkers. Die belofte proberen we als bedrijf waar te maken via verschillende initiatieven. Met de Geluksdag kunnen onze collega's zich tot 2 werkdagen per jaar inzetten als vrijwilliger voor een goed doel. Zo vergroten we samen onze maatschappelijke impact.