
Customer Journey Expert
Customer Journey Expert
- Brussels – Fonsnylaan
- Permanent
- Marketing & Communication
Hoe ziet jouw job eruit als Customer Journey Expert?
Word jij helemaal gelukkig van klant- en marktonderzoek, diepgaande analyses en het neerzetten van de allerbeste klantbeleving? Bij ons zit je op de eerste rij om met jouw marketingkennis, je sterke project management skills en oog voor sterke communicatie de klantervaring naar een nog hoger niveau te tillen. Jij bekijkt een klantreis steeds “end-to-end” en zorgt zo voor verbeteringen die onze klanten echt gelukkig maken.
Je maakt klantreizen inzichtelijk door bestaande klantdata, feedback (NPS, CES, CSAT) en gedragspatronen te analyseren.
Je hebt een ruime interesse in het verzekeringsvak en volgt marktevoluties op de voet. Zo geef je mee sturing aan de marketingstrategie.
Je vertaalt al je inzichten naar een plan om de klantreis of touchpoints binnen die reis te optimaliseren.
Vervolgens is het tijd om het plan te realiseren. Je deinst er niet voor terug om diep in processen te duiken en samen met interne stakeholders zoals product owners, business analisten en marketingexperten (intern of via agencies) aan slimme oplossingen te werken. Je denkt hierin vooral creatief mee over de contentstrategie en de tone of voice om klantinteracties persoonlijker en relevanter te maken.
Je volgt de resultaten op en adviseert proactief over verdere verbetermogelijkheden.
Tot slot vertegenwoordig je de stem van de klant binnen NN en draag je bij aan de ontwikkeling van een klantgerichte cultuur.
Zo pas je perfect binnen ons team
Je bezit een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
Je bent vloeiend Frans- of Nederlandstalig en kan je voldoende uitdrukken in het Engels.
Je bent een ervaren professional met minstens 3 jaar ervaring in customer journey design, segment marketing of strategische marketing. Je kennis van verzekeringen is een belangrijke troef.
Je werkt autonoom en je hebt sterke analytische en communicatieve vaardigheden. Je weet mensen te overtuigen en te betrekken op alle niveaus in de onderneming.
Je bent in staat om het globale plaatje te zien, te werken aan de langetermijnvisie, maar steekt ook de handen uit de mouwen om je projecten te realiseren.
Wie zoeken we?
NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf!
Wat krijg je bij NN?
Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals
een groeps- en hospitalisatieverzekering
maaltijd- en ecocheques
20 vakantiedagen en 12 adv-dagen
Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons
een divers opleidingsaanbod
een uitgebreide onboarding
workshops, coaching & wellbeing services
kansen voor interne mobiliteit
Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid. Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.
Zie jij een job als Customer Journey Expert wel zitten?
Je bent meer dan welkom!
Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.
NN in België
We maken deel uit van internationaal verzekeraar en vermogensbeheerder NN Group. Onze groep is actief in 11 landen en verkeert in goede financiële gezondheid. Met meer dan 600 medewerkers dragen we vandaag in België bij tot de financiële gemoedsrust van meer dan 1,2 miljoen klanten. We staan tot hun dienst via ons partnernetwerk van banken en makelaars dat blijft groeien.
Onze waarden
Bij NN helpen we mensen zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden. Vanuit onze kernwaarden ‘Care, Clear, Commit’ doen we dit op een zorgzame, transparante en geëngageerde manier.
Een lang en gelukkig leven
Hoe verschillend en uniek mensen ook zijn, iedereen streeft naar een lang en gelukkig leven. Wij helpen onze klanten dan ook zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden in het leven. En we staan hen als verzekeraar bij met de nodige financiële bescherming op momenten die er echt toe doen.
D&I
Bij NN zetten we ons in voor diversiteit & inclusie op de werkvloer. We zijn enorm trots dat onze enthousiaste ambassadeurs staan te popelen om te werken op thema’s zoals cultural diversity, gender equity en young professionals. Samen naar verbinding zoeken, van elkaar leren en elkaar inspireren, daar gaan we voor.
Vrijwilligerswerk
Jouw geluk, je leven lang: dat is onze missie richting onze klanten, partners, de maatschappij en onze medewerkers. Die belofte proberen we als bedrijf waar te maken via verschillende initiatieven. Met de Geluksdag kunnen onze collega's zich tot 2 werkdagen per jaar inzetten als vrijwilliger voor een goed doel. Zo vergroten we samen onze maatschappelijke impact.