Insurance Specialist
Insurance Specialist
- Brussels – Fonsnylaan
- Permanent
- Customer & Operations
Hoe ziet jouw job eruit als Insurance Specialist eruit?
Als Insurance Specialist sta je in voor de technische en verzekeringtechnische ondersteuning aan de customer care teams binnen de employee benefits en de self employed afdeling. Je bent hun eerste aanspreekpunt in het geval van verzekeringstechnische vragen, biedt hulp bij complexe berekeningen, geeft advies bij het gebruik van de beheersapplicaties, staat in voor het testen van aanpassingen in deze tools, en zoveel meer … Je speelt daarenboven een belangrijke rol in het incident management, waarbij een efficiënte en oplossingsgerichte aanpak belangrijk is. Hierbij ondersteun en begeleid je de eindgebruiker die met het incident geconfronteerd wordt. Dit alles in zeer nauwe samenwerking met de customer care teams en de IT-collega’s, en samen met je Business Support collega’s. Jouw belangrijkste activiteiten zijn:
instaan voor de support aan de customer care teams binnen de employee benefits & de self employed afdeling. Dit gaat zeer breed, en houdt ondermeer in dat je ondersteuning biedt bij de technischere en verzekeringstechnischere vragen, bij complexe berekeningen, bij het gebruik van de beheerstools, …
instaan voor de aangiftes naar verschillende instanties, voor het lanceren van bepaalde specifieke batches, en voor de analyse van de foutenrapporten die daar nadien uit kunnen voortkomen.
instaan voor het formuleren van gebruikersvereisten, en voor het uitvoeren of coördineren van de eindgebruikerstesten voor onze beheerstools. Dit doe je in nauwe samenwerking met de customer care teams en met onze IT collega’s.
instaan voor de opmaak van gebruikershandleidingen en voor het geven van vormingen bij een belangrijke aanpassing aan de beheerstool.
zeer nauw samenwerken met de customer care teams employee benefits, met onze IT-collega’s, met productontwikkeling en legal.
meedenken over de werking van ons team. Je deelt je ideeën met je collega’s en met je teamleader en je neemt waar mogelijk zelf de nodige initiatieven hierin.
Zo pas jij perfect in ons team
Je beschikt tenminste over een Bachelordiploma.
Je hebt ervaring in de levensverzekeringen, bijvoorbeeld als Dossierbeheerder.
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands of Frans en beschikt tenminste over een goede basis van de andere taal en het Engels.
Je beschikt over sterke analytische vaardigheden en een affiniteit met cijfers en Excel.
Je bent proactief ingesteld en houdt ervan verantwoordelijkheid te krijgen en op te nemen.
Je bent communicatief sterk en houdt van teamwork.
Wie zoeken we?
NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf!
Wat krijg je bij NN?
Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals
een groeps- en hospitalisatieverzekering
maaltijd- en ecocheques
20 vakantiedagen en 12 adv-dagen
Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons
een divers opleidingsaanbod
een uitgebreide onboarding
workshops, coaching & wellbeing services
kansen voor interne mobiliteit
Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid. Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.
Zie jij een job als Insurance Specialist wel zitten?
Je bent meer dan welkom!
Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.
NN in België
We maken deel uit van internationaal verzekeraar en vermogensbeheerder NN Group. Onze groep is actief in 11 landen en verkeert in goede financiële gezondheid. Met meer dan 600 medewerkers dragen we vandaag in België bij tot de financiële gemoedsrust van meer dan 1,2 miljoen klanten. We staan tot hun dienst via ons partnernetwerk van banken en makelaars dat blijft groeien.
Onze waarden
Bij NN helpen we mensen zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden. Vanuit onze kernwaarden ‘Care, Clear, Commit’ doen we dit op een zorgzame, transparante en geëngageerde manier.
Een lang en gelukkig leven
Hoe verschillend en uniek mensen ook zijn, iedereen streeft naar een lang en gelukkig leven. Wij helpen onze klanten dan ook zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden in het leven. En we staan hen als verzekeraar bij met de nodige financiële bescherming op momenten die er echt toe doen.
D&I
Bij NN zetten we ons in voor diversiteit & inclusie op de werkvloer. We zijn enorm trots dat onze enthousiaste ambassadeurs staan te popelen om te werken op thema’s zoals cultural diversity, gender equity en young professionals. Samen naar verbinding zoeken, van elkaar leren en elkaar inspireren, daar gaan we voor.
Vrijwilligerswerk
Jouw geluk, je leven lang: dat is onze missie richting onze klanten, partners, de maatschappij en onze medewerkers. Die belofte proberen we als bedrijf waar te maken via verschillende initiatieven. Met de Geluksdag kunnen onze collega's zich tot 2 werkdagen per jaar inzetten als vrijwilliger voor een goed doel. Zo vergroten we samen onze maatschappelijke impact.