Customer & operations

Senior Claims Handler Fire

Senior Claims Handler Fire

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Customer & Operations

Hoe ziet jouw job eruit als Senior Claims Handler Fire?

  • Je beheert complexe claims van begin tot einde.

  • Je onderzoekt de aanvraag van de klant, brengt de schade in kaart en evalueert de dekking van de verzekeringspolis.

  • Op basis van de dossiergegevens bepaal je de aansprakelijkheid.

  • Je onderhandelt met verzekerden, makelaars, advocaten en andere belanghebbenden over de afwikkeling van de claim.

  • Je beheert de financiële aspecten van de claim.

  • Je maakt syntheses voor het management en andere belanghebbenden.

  • Je ondersteunt, vormt en adviseert junior schadebeheerders en andere collega's bij complexe claims.

Zo pas jij perfect in ons team 

  • Je beschikt over meerdere jaren ervaring als Schadebeheerder bij een verzekeringsmaatschappij en kent volgende domeinen: Brand (Retail en KMO), ABR, alle risico, alle risico elektronica, bedrijfsschade.

  • Je bent op de hoogte van de jurisprudentie en je bent in staat aansprakelijkheden te beoordelen als het tot een discussie komt m.b.t. hogervermelde materie.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en beschikt over een basiskennis Frans.

  • Je bent communicatievaardig en klantgericht ingesteld.

  • Proactiviteit en oplossingsgerichtheid typeren jou.

  • Je kan georganiseerd en efficiënt werken, je herkent prioriteiten.

Wie zoeken we?  

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf! 

Wat krijg je bij NN?  

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals 

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering 

  • maaltijd- en ecocheques 

  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen 

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons  

  • een divers opleidingsaanbod 

  • een uitgebreide onboarding 

  • workshops, coaching & wellbeing services 

  • kansen voor interne mobiliteit 

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid.Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.  

Zie jij een job als Senior Claims Handler Fire wel zitten?  

Je bent meer dan welkom!  

Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.  

NN in Belgium
We are part of NN Group, an international insurer and asset manager. Our group operates in 11 countries and is in good financial health. With more than 600 employees, we contribute to the financial peace of mind of more than 1.2 million customers in Belgium today. We work on their behalf through our partner network of banks and brokers, a network that continues to grow.

Our values
At NN, we help people to take care of what matters most to them. We do this in a caring, transparent and committed way based on our core values of ‘Care, Clear, Commit’.

Your lifelong happiness
No matter how different and unique people may be, everyone strives to live a long and happy life. To help make this happen, we guide our customers in focusing on what they really care about in life. And, as insurers, we assist them by providing the financial protection they need at the times that matter to them.

D&I
At NN, we are committed to diversity and inclusion in the workplace. We are immensely proud that our enthusiastic ambassadors are eager to work on themes such as cultural diversity, gender equity and young professionals. Seeking to connect, learning from each other and inspiring one another is what we’re all about.

Voluntary work
Your lifelong happiness: that’s what we strive to achieve for our customers, partners, society and employees. As a company, we try to deliver on that promise through a range of different initiatives. With the ‘Happiness day’, our colleagues are able to volunteer for a good cause for up to two working days a year. This is how we increase our social impact together.