Customer en operations

Senior Claims Handler Fire

Senior Claims Handler Fire

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Customer & Operations

Hoe ziet jouw job eruit als Senior Claims Handler Fire?

  • Je beheert complexe claims van begin tot einde.

  • Je onderzoekt de aanvraag van de klant, brengt de schade in kaart en evalueert de dekking van de verzekeringspolis.

  • Op basis van de dossiergegevens bepaal je de aansprakelijkheid.

  • Je onderhandelt met verzekerden, makelaars, advocaten en andere belanghebbenden over de afwikkeling van de claim.

  • Je beheert de financiële aspecten van de claim.

  • Je maakt syntheses voor het management en andere belanghebbenden.

  • Je ondersteunt, vormt en adviseert junior schadebeheerders en andere collega's bij complexe claims.

Zo pas jij perfect in ons team 

  • Je beschikt over meerdere jaren ervaring als Schadebeheerder bij een verzekeringsmaatschappij en kent volgende domeinen: Brand (Retail en KMO), ABR, alle risico, alle risico elektronica, bedrijfsschade.

  • Je bent op de hoogte van de jurisprudentie en je bent in staat aansprakelijkheden te beoordelen als het tot een discussie komt m.b.t. hogervermelde materie.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en beschikt over een basiskennis Frans.

  • Je bent communicatievaardig en klantgericht ingesteld.

  • Proactiviteit en oplossingsgerichtheid typeren jou.

  • Je kan georganiseerd en efficiënt werken, je herkent prioriteiten.

Wie zoeken we?  

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf! 

Wat krijg je bij NN?  

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals extralegale voordelen zoals 

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering 

  • maaltijd- en ecocheques 

  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen 

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons  

  • een divers opleidingsaanbod 

  • een uitgebreide onboarding 

  • workshops, coaching & wellbeing services 

  • kansen voor interne mobiliteit 

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid.Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.  

Zie jij een job als Senior Claims Handler Fire wel zitten?  

Je bent meer dan welkom!  

Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.  

NN in België
We maken deel uit van internationaal verzekeraar en vermogensbeheerder NN Group. Onze groep is actief in 11 landen en verkeert in goede financiële gezondheid. Met meer dan 600 medewerkers dragen we vandaag in België bij tot de financiële gemoedsrust van meer dan 1,2 miljoen klanten. We staan tot hun dienst via ons partnernetwerk van banken en makelaars dat blijft groeien.

Onze waarden
Bij NN helpen we mensen zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden. Vanuit onze kernwaarden ‘Care, Clear, Commit’ doen we dit op een zorgzame, transparante en geëngageerde manier.

Een lang en gelukkig leven
Hoe verschillend en uniek mensen ook zijn, iedereen streeft naar een lang en gelukkig leven. Wij helpen onze klanten dan ook zorgen voor wat zij echt belangrijk vinden in het leven. En we staan hen als verzekeraar bij met de nodige financiële bescherming op momenten die er echt toe doen.

D&I
Bij NN zetten we ons in voor diversiteit & inclusie op de werkvloer. We zijn enorm trots dat onze enthousiaste ambassadeurs staan te popelen om te werken op thema’s zoals cultural diversity, gender equity en young professionals. Samen naar verbinding zoeken, van elkaar leren en elkaar inspireren, daar gaan we voor.

Vrijwilligerswerk
Jouw geluk, je leven lang: dat is onze missie richting onze klanten, partners, de maatschappij en onze medewerkers. Die belofte proberen we als bedrijf waar te maken via verschillende initiatieven. Met de Geluksdag kunnen onze collega's zich tot 2 werkdagen per jaar inzetten als vrijwilliger voor een goed doel. Zo vergroten we samen onze maatschappelijke impact.