Sales

Sales Support Officer

Sales Support Officer

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Sales

Als Sales Support Officer speel je een cruciale rol in de ondersteuning van 3 van onze sales teams. Je zorgt voor een efficiënte administratieve opvolging van dossiers en ondersteunt je collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden.

Hoe zit jouw job eruit als Sales Support Officer?

  • Je ondersteunt salescollega’s in hun dagelijkse activiteiten en contacten met makelaars.
  • Je onderhoudt nauw contact met collega’s die verantwoordelijk zijn voor het beheer van onze verzekeringsoplossingen.
  • Je volgt dossiers op in overleg met de salesverantwoordelijken en zorgt voor een vlotte afhandeling.
  • Je geeft opleidingen aan klanten over het gebruik van beheerstools zoals My Workplace.
  • Je coördineert trainingen voor makelaars en organiseert informatiesessies voor specifieke doelgroepen.
  • Je bent het rechtstreeks aanspreekpunt voor Vanbreda, AON en Mercer-Marsh voor specifieke tussenkomsten bij Customer Care Employee Benefits.
  • Je bereidt aanvragen voor het interne Pricing Comité bij NN voor en verzamelt de benodigde informatie om sjablonen correct in te vullen.
  • Je werkt nauw samen met het team Quotations en Self-Employed voor het beheer en de opvolging van offertes en dossiers en ondersteunt bij het opstellen van offertes.
  • Je stelt offertes op voor zowel nieuwe als bestaande klanten.
  • Je beheert inkooporders en volgt facturaties op voor externe samenwerkingen.

Zo pas je perfect in ons team

  • Je hebt een bachelor of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt de PCP-opleiding afgerond of bent bereid deze bij NN te starten.
  • Je hebt minstens twee jaar ervaring in de verzekeringssector.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
  • Je bent gestructureerd, nauwkeurig en organisatorisch sterk.
  • Je bent communicatief sterk en voelt je comfortabel in telefonisch contact.
  • Je neemt verantwoordelijkheid, werkt zelfstandig en bent goed georganiseerd.
  • Je bent een echte teamplayer en stimuleert een positieve samenwerking binnen het team.

Wie zoeken we?

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf!

Wat krijg je bij NN?

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering
  • maaltijd- en ecocheques
  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons

  • een divers opleidingsaanbod
  • een uitgebreide onboarding
  • workshops, coaching & wellbeing services
  • kansen voor interne mobiliteit

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid.Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Zie jij een job als Sales Support Officer wel zitten?

Je bent meer dan welkom!

Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag. 

NN in Belgium
We are part of NN Group, an international insurer and asset manager. Our group operates in 11 countries and is in good financial health. With more than 600 employees, we contribute to the financial peace of mind of more than 1.2 million customers in Belgium today. We work on their behalf through our partner network of banks and brokers, a network that continues to grow.

Our values
At NN, we help people to take care of what matters most to them. We do this in a caring, transparent and committed way based on our core values of ‘Care, Clear, Commit’.

Your lifelong happiness
No matter how different and unique people may be, everyone strives to live a long and happy life. To help make this happen, we guide our customers in focusing on what they really care about in life. And, as insurers, we assist them by providing the financial protection they need at the times that matter to them.

D&I
At NN, we are committed to diversity and inclusion in the workplace. We are immensely proud that our enthusiastic ambassadors are eager to work on themes such as cultural diversity, gender equity and young professionals. Seeking to connect, learning from each other and inspiring one another is what we’re all about.

Voluntary work
Your lifelong happiness: that’s what we strive to achieve for our customers, partners, society and employees. As a company, we try to deliver on that promise through a range of different initiatives. With the ‘Happiness day’, our colleagues are able to volunteer for a good cause for up to two working days a year. This is how we increase our social impact together.