
Customer Care Officer
Customer Care Officer
- Brussels – Fonsnylaan
- Permanent
- Customer & Operations
Hoe ziet jouw job eruit als Customer Care Officer ?
Als Customer Care Officer help jij onze klanten beschermen wat voor hen belangrijk is. Dit door een vlot - en kwalitatief beheer van hun levens- en overlijdensverzekeringscontracten.
De verschillende producten brengt een scala aan interessante werkzaamheden met zich mee. Diversiteit? We’ve got it!
Als eerste aanspreekpersoon voor onze klanten en de medewerkers van bankkantoren, beantwoord je diverse vragen met betrekking tot verzekeringscontracten.
Klantgerichtheid is je sterkste troef, zowel via telefoon als via e-mail.
Je volgt het beheer van klantendossiers op; uitbetalingen, aanpassingen, behandelen van klachten, .. .
Gestelde vragen ga je grondig analyseren, je gaat op zoek naar de beste oplossing voor je klant. Analyses maken en oplossingsgericht werken zijn je natuur.
Je werkt hiervoor samen als team, maar evengoed samen met de andere departementen van Cus-tomer Care, Product, IT, .. .
Meedenken over de werking van je team, de handelingen die je dagelijks uitvoert, dit met focus op verbeterinitiatieven.
Openheid in het team is belangrijk; zowel kennis delen met elkaar, alsook openheid tot feedback geven en ontvangen.
Zo pas jij perfect in ons team
Bij NN draait alles om authenticiteit en om het stimuleren van het uniek-zijn van onze medewerkers. Je bent dus uniek. Een eerste ervaring in verzekeringen of een bankkantoor is een pluspunt. Je bent behulp-zaam, je draagt niet alleen zorg voor je eigen resultaten maar ook voor de collectieve objectieven.
Je bent houder van een bachelor diploma.
Het is een pluspunt als je een PCP certificaat hebt, in het kader van personen in contact met het publiek. Anders krijg je deze opleiding intern.
Je bent sterk communicatief ingesteld, je stelt de klant voorop. Daarbij durf je voldoende assertief te zijn.
Je echt veel belang aan organisatie en structuur voor je eigen taken.
Nederlands en Frans gebruik je dagelijkse in de communicatie met klanten. Kennis van het Engels is een pluspunt.
Computervaardigheid en een vlotte handeling in MS Office zijn een must.
Je beschikt over analytische vaardigheden
Je neemt graag ownership. Je bent nauwkeurig in je werk, je neemt verantwoordelijkheden op. En je kan vlot informatie verwerken, zowel naar documentatie als naar nieuwe wetgeving.
Wie zoeken we?
NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf!
Wat krijg je bij NN?
Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals
een groeps- en hospitalisatieverzekering
maaltijd- en ecocheques
20 vakantiedagen en 12 adv-dagen
Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons
een divers opleidingsaanbod
een uitgebreide onboarding
workshops, coaching & wellbeing services
kansen voor interne mobiliteit
Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid.Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.
Zie jij een job als Customer Care Officer wel zitten?
Je bent meer dan welkom!
Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.
NN in Belgium
We are part of NN Group, an international insurer and asset manager. Our group operates in 11 countries and is in good financial health. With more than 600 employees, we contribute to the financial peace of mind of more than 1.2 million customers in Belgium today. We work on their behalf through our partner network of banks and brokers, a network that continues to grow.
Our values
At NN, we help people to take care of what matters most to them. We do this in a caring, transparent and committed way based on our core values of ‘Care, Clear, Commit’.
Your lifelong happiness
No matter how different and unique people may be, everyone strives to live a long and happy life. To help make this happen, we guide our customers in focusing on what they really care about in life. And, as insurers, we assist them by providing the financial protection they need at the times that matter to them.
D&I
At NN, we are committed to diversity and inclusion in the workplace. We are immensely proud that our enthusiastic ambassadors are eager to work on themes such as cultural diversity, gender equity and young professionals. Seeking to connect, learning from each other and inspiring one another is what we’re all about.
Voluntary work
Your lifelong happiness: that’s what we strive to achieve for our customers, partners, society and employees. As a company, we try to deliver on that promise through a range of different initiatives. With the ‘Happiness day’, our colleagues are able to volunteer for a good cause for up to two working days a year. This is how we increase our social impact together.