Customer & operations

Schadebeheerder Brand

Schadebeheerder Brand

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Customer & Operations

Hoe ziet jouw job eruit als Schadebeheerder Brand?

  • Als Schadebeheerder Brand ben je verantwoordelijk voor de volledige afhandeling van schadeclaims als gevolg van brand, waterschade, en andere gebeurtenissen voor onze klanten.

  • Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze klanten en gebruikt je communicatievaardigheden en klantgerichte aanpak om hen te helpen deze moeilijke periode door te komen.

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van begin tot eind, van het verzamelen van informatie tot de coördinatie van experts en de betalingen.

  • Je werkt nauw samen met andere teamleden om een snelle en efficiënte afhandeling van schadeclaims te garanderen.

  • We zoeken een gepassioneerde en ervaren Schadebeheerder Brand die klaar is voor nieuwe uitdagingen en professionele groei in een groeiend bedrijf.

Zo pas jij perfect in ons team 

  • Je beschikt bij voorkeur over een Masterdiploma, of je hebt tenminste 3 jaar ervaring als Schadebeheerder Brand.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans.

  • Je bent leergierig en leert snel bij.

  • Je communiceert op een eerlijke, duidelijke en empathische manier.

  • Je staat bekend als een behulpzame teamplayer.

  • Daarnaast kan je analytisch werken en herken je prioriteiten.

Wie zoeken we?  

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf! 

Wat krijg je bij NN?  

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals 

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering 

  • maaltijd- en ecocheques 

  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen 

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons  

  • een divers opleidingsaanbod 

  • een uitgebreide onboarding 

  • workshops, coaching & wellbeing services 

  • kansen voor interne mobiliteit 

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid. Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.  

Zie jij een job als Schadebeheerder Brand wel zitten?  

Je bent meer dan welkom!  

Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.

NN in Belgium
We are part of NN Group, an international insurer and asset manager. Our group operates in 11 countries and is in good financial health. With more than 600 employees, we contribute to the financial peace of mind of more than 1.2 million customers in Belgium today. We work on their behalf through our partner network of banks and brokers, a network that continues to grow.

Our values
At NN, we help people to take care of what matters most to them. We do this in a caring, transparent and committed way based on our core values of ‘Care, Clear, Commit’.

Your lifelong happiness
No matter how different and unique people may be, everyone strives to live a long and happy life. To help make this happen, we guide our customers in focusing on what they really care about in life. And, as insurers, we assist them by providing the financial protection they need at the times that matter to them.

D&I
At NN, we are committed to diversity and inclusion in the workplace. We are immensely proud that our enthusiastic ambassadors are eager to work on themes such as cultural diversity, gender equity and young professionals. Seeking to connect, learning from each other and inspiring one another is what we’re all about.

Voluntary work
Your lifelong happiness: that’s what we strive to achieve for our customers, partners, society and employees. As a company, we try to deliver on that promise through a range of different initiatives. With the ‘Happiness day’, our colleagues are able to volunteer for a good cause for up to two working days a year. This is how we increase our social impact together.