Customer & operations

Claims Handler

Claims Handler

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Customer & Operations

Hoe ziet jouw job eruit als schadebeheerder?  

Vanaf de schademelding tot en met de betaling, en in overleg met intermediairs en schade-experts: als schadebeheerder zorg jij mee voor een correcte afhandeling van schadeclaims. Of het nu gaat om materiële of lichamelijk schade, burgerlijke aansprakelijkheid of rechtsbijstand: wij zoeken voor verschillende teams gemotiveerde schadebeheerders die klaarstaan voor onze klanten. Keuzestress of weet je niet in welk team jouw talenten het best tot hun recht komen? Geen probleem! Solliciteer nu en ga samen met één van onze recruiters aan de slag om een job bij NN te vinden die perfect aansluit bij jouw sterktes en ambities.

Zo pas jij perfect in ons team 

Sterke communicatieve vaardigheden vinden we heel belangrijk, zowel in het Frans als in het Nederlands. Je fungeert immers vaak als visitekaartje van ons bedrijf en als eerste aanspreekpunt voor je interne en externe klanten. Goed kunnen luisteren is dus een essentiële competentie als schadebeheerder. Schadedossiers kunnen vrij complex zijn. Daarom zoeken we collega’s die een duidelijke juridische of verzekeringstechnische affiniteit hebben. Ervaring als schadebeheerder is natuurlijk ideaal, maar ook met een diploma Rechten of Rechtspraktijk geraak je al goed op weg. Daarnaast verwachten we veel van jouw administratieve en organisatorische vaardigheden. Je kunt goed zelfstandig prioriteiten stellen en keuzes maken. Het kan er bij ons soms hectisch aan toegaan.

Wie zoeken we?  

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf! 

Wat krijg je bij NN?  

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals 

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering 

  • maaltijd- en ecocheques 

  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen 

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons  

  • een divers opleidingsaanbod 

  • een uitgebreide onboarding 

  • workshops, coaching & wellbeing services

  • kansen voor interne mobiliteit 

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid. Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.  

Zie jij een job als schadebeheerder wel zitten?  

Je bent meer dan welkom!

Druk op "Solliciteer nu" bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.   

NN in Belgium
We are part of NN Group, an international insurer and asset manager. Our group operates in 11 countries and is in good financial health. With more than 600 employees, we contribute to the financial peace of mind of more than 1.2 million customers in Belgium today. We work on their behalf through our partner network of banks and brokers, a network that continues to grow.

Our values
At NN, we help people to take care of what matters most to them. We do this in a caring, transparent and committed way based on our core values of ‘Care, Clear, Commit’.

Your lifelong happiness
No matter how different and unique people may be, everyone strives to live a long and happy life. To help make this happen, we guide our customers in focusing on what they really care about in life. And, as insurers, we assist them by providing the financial protection they need at the times that matter to them.

D&I
At NN, we are committed to diversity and inclusion in the workplace. We are immensely proud that our enthusiastic ambassadors are eager to work on themes such as cultural diversity, gender equity and young professionals. Seeking to connect, learning from each other and inspiring one another is what we’re all about.

Voluntary work
Your lifelong happiness: that’s what we strive to achieve for our customers, partners, society and employees. As a company, we try to deliver on that promise through a range of different initiatives. With the ‘Happiness day’, our colleagues are able to volunteer for a good cause for up to two working days a year. This is how we increase our social impact together.