Customer & operations

Gestionnaire sinistres protection juridique

Gestionnaire sinistres protection juridique

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Customer & Operations

Hoe ziet jouw job eruit als als Schadebeheerder Rechtsbijstand

  • Je staat in voor de rechtsbijstand bij materiële en lichamelijke schades binnen onze Auto-, Brand- en Aansprakelijkheidsverzekeringen.

  • Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van claims op verschillende juridische gebieden en handelt volgens de vastgestelde procedures en strategie.

  • Je hebt zowel externe als interne contacten, met verzekerden, agentschappen, experts, advocaten, enzovoort. Tijdens deze contacten benader je de verschillende partijen op een vriendelijke manier, met inachtneming van interne afspraken.

  • Je beheert zelfstandig je eigen portefeuille.

Zo pas jij perfect in ons team 

  • Je hebt een Bachelor- of Masterdiploma in de Rechten.

  • Je hebt minstens enige ervaring als Schadebeheerder.

  • Je spreekt en schrijft uitstekend Frans en hebt een goede basiskennis en conversatie in het Nederlands.

  • Je bent flexibel en stressbestendig.

  • Je hebt een klantgerichte aanpak en bent sterk in communicatie, met name aan de telefoon.

  • Je hebt een kritische en analytische geest en werkt proactief en oplossingsgericht.

  • Je bent collegiaal en een echte teamspeler.

Wie zoeken we?  

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf! 

Wat krijg je bij NN?  

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals 

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering 

  • maaltijd- en ecocheques 

  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen 

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons  

  • een divers opleidingsaanbod 

  • een uitgebreide onboarding 

  • workshops, coaching & wellbeing services 

  • kansen voor interne mobiliteit 

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid.  

Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.  

Zie jij een job als Schadebeheerder Rechtsbijstand wel zitten?  

Je bent meer dan welkom!  

Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.   

NN in Belgium
We are part of NN Group, an international insurer and asset manager. Our group operates in 11 countries and is in good financial health. With more than 600 employees, we contribute to the financial peace of mind of more than 1.2 million customers in Belgium today. We work on their behalf through our partner network of banks and brokers, a network that continues to grow.

Our values
At NN, we help people to take care of what matters most to them. We do this in a caring, transparent and committed way based on our core values of ‘Care, Clear, Commit’.

Your lifelong happiness
No matter how different and unique people may be, everyone strives to live a long and happy life. To help make this happen, we guide our customers in focusing on what they really care about in life. And, as insurers, we assist them by providing the financial protection they need at the times that matter to them.

D&I
At NN, we are committed to diversity and inclusion in the workplace. We are immensely proud that our enthusiastic ambassadors are eager to work on themes such as cultural diversity, gender equity and young professionals. Seeking to connect, learning from each other and inspiring one another is what we’re all about.

Voluntary work
Your lifelong happiness: that’s what we strive to achieve for our customers, partners, society and employees. As a company, we try to deliver on that promise through a range of different initiatives. With the ‘Happiness day’, our colleagues are able to volunteer for a good cause for up to two working days a year. This is how we increase our social impact together.