Customer & operations

Customer Advisor Car Insurance

Customer Advisor Car Insurance

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Customer & Operations

Als Customer Advisor Car Insurance kom je terecht in een jong en energiek team dat streeft naar topkwaliteit in dienstverlening binnen de brandverzekeringen. Bij ons staat de klant altijd op de eerste plaats en het geeft je voldoening om hen een uitstekende service te bieden.

Hoe ziet jouw job eruit als Customer Advisor Car Insurance?  

  • Je beantwoordt de oproepen van onze klanten en makelaars. Waar nodig, neem je contact op met onze externe partners of interne diensten.

  • Zowel de telefonische contacten als aanvragen via e-mail verwerk je in het systeem op een zorgvuldige manier. Je respecteert daarbij tevens de nodige deadlines en targets.

  • Je bent verantwoordelijk om aanvragen voor nieuwe polissen te aanvaarden rekening houdend met de door NN bepaalde bedrijfsregels.

  • Je houdt de klanten op de hoogte van het verloop van hun dossier en biedt zowel mondeling als schriftelijk een uitmundende klantenservice.

  • Je werkt mee aan het verbeteren van de werkprocessen en neemt daarvoor de nodige initiatieven.

Zo pas jij perfect in ons team:

  • Je beschikt tenminste over een Bachelordiploma, of gelijkwaardig door enkele jaren ervaring binnen eenn klantendienst.

  • Bij voorkeur beschik je over enkele jaren ervaring binnen klantencontact en/of dossierbeheer.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans.

  • Je bent klantgericht en biedt steeds de beste mogelijke service.

  • Je bent flexibel en gaat resultaat- en oplossingsgericht te werk.

  • Je bent een initiatiefnemer die zelfstandig taken opneemt en deze ook snel, efficiënt en nauwkeurig kan afhandelen. 

Wie zoeken we?

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf!

Wat krijg je bij NN?

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering

  • maaltijd- en ecocheques

  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons

  • een divers opleidingsaanbod

  • een uitgebreide onboarding

  • workshops, coaching & wellbeing services

  • kansen voor interne mobiliteit

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid. Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze vernieuwde werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Zie jij een job als Customer Advisor Car Insurance wel zitten?

Je bent meer dan welkom!

Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag. 

NN in Belgium
We are part of NN Group, an international insurer and asset manager. Our group operates in 11 countries and is in good financial health. With more than 600 employees, we contribute to the financial peace of mind of more than 1.2 million customers in Belgium today. We work on their behalf through our partner network of banks and brokers, a network that continues to grow.

Our values
At NN, we help people to take care of what matters most to them. We do this in a caring, transparent and committed way based on our core values of ‘Care, Clear, Commit’.

Your lifelong happiness
No matter how different and unique people may be, everyone strives to live a long and happy life. To help make this happen, we guide our customers in focusing on what they really care about in life. And, as insurers, we assist them by providing the financial protection they need at the times that matter to them.

D&I
At NN, we are committed to diversity and inclusion in the workplace. We are immensely proud that our enthusiastic ambassadors are eager to work on themes such as cultural diversity, gender equity and young professionals. Seeking to connect, learning from each other and inspiring one another is what we’re all about.

Voluntary work
Your lifelong happiness: that’s what we strive to achieve for our customers, partners, society and employees. As a company, we try to deliver on that promise through a range of different initiatives. With the ‘Happiness day’, our colleagues are able to volunteer for a good cause for up to two working days a year. This is how we increase our social impact together.