Customer & operations

Business Support Insurance

Business Support Insurance

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Customer & Operations

Hoe ziet jouw job eruit als Business Support Insurance eruit?

Als Business Support Insurance sta je in voor de technische en verzekeringtechnische ondersteuning aan de customer care teams binnen de employee benefits en de self employed afdeling. Je bent hun eerste aanspreekpunt in het geval van verzekeringstechnische vragen, biedt hulp bij complexe berekeningen, geeft advies bij het gebruik van de beheersapplicaties, staat in voor het testen van aanpassingen in deze tools, en zoveel meer … Je speelt daarenboven een belangrijke rol in het incident management, waarbij een efficiënte en oplossingsgerichte aanpak belangrijk is. Hierbij ondersteun en begeleid je de eindgebruiker die met het incident geconfronteerd wordt. Dit alles in zeer nauwe samenwerking met de customer care teams en de IT-collega’s, en samen met je Technical Support collega’s. Jouw belangrijkste activiteiten zijn:

  • instaan voor de support aan de customer care teams binnen de employee benefits & de self employed afdeling. Dit gaat zeer breed, en houdt ondermeer in dat je ondersteuning biedt bij de technischere en verzekeringstechnischere vragen, bij complexe berekeningen, bij het gebruik van de beheerstools, …

  • instaan voor de aangiftes naar verschillende instanties, voor het lanceren van bepaalde specifieke batches, en voor de analyse van de foutenrapporten die daar nadien uit kunnen voortkomen.

  • instaan voor het formuleren van gebruikersvereisten, en voor het uitvoeren of coördineren van de eindgebruikerstesten voor onze beheerstools. Dit doe je in nauwe samenwerking met de customer care teams en met onze IT collega’s.

  • instaan voor de opmaak van gebruikershandleidingen en voor het geven van vormingen bij een belangrijke aanpassing aan de beheerstool.

  • zeer nauw samenwerken met de customer care teams employee benefits, met onze IT-collega’s, met productontwikkeling en legal.

  • meedenken over de werking van ons team. Je deelt je ideeën met je collega’s en met je teamleader en je neemt waar mogelijk zelf de nodige initiatieven hierin.

Zo pas jij perfect in ons team

  • Je beschikt tenminste over een Bachelordiploma.

  • Bij voorkeur heb je ervaring in de verzekeringen, bijvoorbeeld als Dossierbeheerder of Business Analyst.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands of Frans en beschikt tenminste over een goede basis van de andere taal en het Engels.

  • Je beschikt over sterke analytische vaardigheden en een affiniteit met cijfers en Excel.

  • Je bent proactief ingesteld en houdt ervan verantwoordelijkheid te krijgen en op te nemen.

  • Je bent communicatief sterk en houdt van teamwork.

Wie zoeken we?

NN zoekt mensen die het beste van zichzelf geven, met frisse ideeën komen en zin hebben om initiatief te nemen. Mensen die zich kunnen vinden in onze waarden: care, clear en commit. Wij vinden een open en inclusieve cultuur belangrijk, waar iedereen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Wees dus vooral jezelf!

Wat krijg je bij NN?

Jouw aantrekkelijk loonpakket wordt aangevuld met enkele mooie extralegale voordelen zoals

  • een groeps- en hospitalisatieverzekering

  • maaltijd- en ecocheques

  • 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen

Om jouw talenten te ontdekken, verder te ontwikkelen, en te bouwen aan jouw loopbaan, krijg je bij ons

  • een divers opleidingsaanbod

  • een uitgebreide onboarding

  • workshops, coaching & wellbeing services

  • kansen voor interne mobiliteit

Bij NN weten we hoe belangrijk het is om werk en privé goed op elkaar te kunnen afstemmen. Daarom bieden we een flexibel thuiswerkbeleid.Om jouw creativiteit een extra duwtje te geven, kan je natuurlijk steeds terecht in onze werkomgeving in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Zie jij een job als Business Support Insurance wel zitten?

Je bent meer dan welkom!

Druk op “Solliciteer nu” bovenaan en maak van vandaag jouw geluksdag.

NN in Belgium
We are part of NN Group, an international insurer and asset manager. Our group operates in 11 countries and is in good financial health. With more than 600 employees, we contribute to the financial peace of mind of more than 1.2 million customers in Belgium today. We work on their behalf through our partner network of banks and brokers, a network that continues to grow.

Our values
At NN, we help people to take care of what matters most to them. We do this in a caring, transparent and committed way based on our core values of ‘Care, Clear, Commit’.

Your lifelong happiness
No matter how different and unique people may be, everyone strives to live a long and happy life. To help make this happen, we guide our customers in focusing on what they really care about in life. And, as insurers, we assist them by providing the financial protection they need at the times that matter to them.

D&I
At NN, we are committed to diversity and inclusion in the workplace. We are immensely proud that our enthusiastic ambassadors are eager to work on themes such as cultural diversity, gender equity and young professionals. Seeking to connect, learning from each other and inspiring one another is what we’re all about.

Voluntary work
Your lifelong happiness: that’s what we strive to achieve for our customers, partners, society and employees. As a company, we try to deliver on that promise through a range of different initiatives. With the ‘Happiness day’, our colleagues are able to volunteer for a good cause for up to two working days a year. This is how we increase our social impact together.