Customer & operations

Dossierbeheerder Retail

Dossierbeheerder Retail

  • Brussels – Fonsnylaan
  • Permanent
  • Customer & Operations

Alles wat jij doet als Dossierbeheerder heeft impact. 


Wat we echt belangrijk vinden? Onze kernwaarden: care, clear, commit. We willen het leven van onze eigen mensen en onze klanten alleen maar beter maken. Dit doen we met een job die werkt. Als customer care officer zorg jij ervoor dat onze klanten – voornamelijk makelaars en soms ook particulieren – van a tot z worden ondersteund in hun levensverzekeringstraject.

Je maakt deel uit van het team Retail: samen zijn jullie verantwoordelijk voor alle makelaars en particulieren die vragen hebben over hun levensverzekering, premies en bijbehorende administratie. Je hebt dagelijks contact met hen via de telefoon of e-mail, je houdt klantendossiers bij en je zorgt voor een vlekkeloze administratie.

  • Dagelijks beheer je alle polissen en breng je wijzigingen en simulaties aan in premies en mandaten.

  • Je bouwt aan een goede samenwerking met onze klanten door op een professionele, maar laagdrempelige manier te communiceren.

  • Meedenken over het optimaliseren van het team mag je zeker doen  net zoals het delen van ideeën en kennis onderling.

  • Transparante communicatie is niet alleen belangrijk voor onze klanten, maar ook intern. Je zorgt ervoor dat iedereen op een correcte manier feedback geeft en krijgt.


Wat heb jij te bieden als Dossierbeheerder?

Wees vooral jezelf: bij NN tellen jouw persoonlijkheid en jouw talent. We zoeken iemand die ambitieus en gemotiveerd is om een mooie carrière uit te bouwen. Iemand die graag leert en nieuwe dingen ontdekt. Je hebt een bachelorsdiploma in financiën of verzekeringen, ervaring in de verzekeringssector en het liefst ook talent voor dossierbeheer.
Je bent uniek! Dat betekent dat je vlot communiceert in het Nederlands en het Frans, en dat je graag het voortouw neemt en initiatief toont. Soms alleen, maar soms ook samen met je collega’s.

  • Werken met IT-toepassingen is jou niet vreemd: je weet dat innovatie een belangrijk begrip is in onze sector en je staat altijd open voor vernieuwing.

  • Nauwkeurigheid is belangrijk. Je ziet jezelf als een goede planner die gemaakte afspraken altijd nakomt en altijd de beste service nastreeft.

We vragen behoorlijk wat, maar je krijgt daarvoor veel terug. Wat heeft NN jou te bieden? 


Care. Clear. Commit. NN zorgt voor een job die werkt voor jou. 

NN heeft mensen nodig zoals jij, authentiek en geëngageerd, die het beste van zichzelf willen geven aan onze klanten, met frisse ideeën en de gedrevenheid om initiatief te nemen. Mensen die onze waarden logisch en evident vinden. Maar vooral mensen met een unieke persoonlijkheid die het verschil maakt. Wees dus vooral jezelf. Dat waarderen we bij NN!

Hoe? 

  • Je ontvangt van ons een aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen zoals:
    een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen. 

  • Je krijgt de kans jouw unieke talenten te ontdekken en verder te ontwikkelen, zodat je verder kan bouwen aan jouw loopbaan.
    Het aanbod is divers: opleidingstrajecten op maat, workshops, coaching, on-the-job learning, … 

  • Bij NN weten we hoe belangrijk ontspanning is! Daarom zetten we in op een goede balans tussen werk en privé.
    Thuiswerk, glijdende uren en online sportlessen maken het voor jou gemakkelijker om het juiste evenwicht te vinden. 

  • En om jouw creativiteit nog een duwtje te geven, hebben we ook gedacht aan een toffe, volledig vernieuwde werkomgeving waar je je thuis voelt,
    gelegen in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

NN Group
We are a financial services company operating in 11 countries with strong presence in a number of European countries and Japan. We have more than 18 million customers, are listed on Euronext Amsterdam and employ around 15.000 people. Our head office is located in the Hague.


Our Value
Our business centres around people and trust. Being entrusted with other people´s financial matters is a responsibility we take very seriously. At Nationale-Nederlanden, we help people care for what matter most to them. We do so guided by our values care, clear, commit.


Diversity and Inclusion
We embrace everyone. Together we build an environment in which people feel welcome, valued and respected. In this company we seek that our workers make of their clients great experience their status quo. We wat that all of them contribute to the wellbeing of our big family.


Commitment to society
We assume the responsibility of taking care of the social wellbeing. We want to use our resources, experience and scope to help society to achieve a sustainable prosperity in the long term.